طرز صحیح در دست گرفتن و انداختن کیف زنانه + شخصیت شناسی

ما اغلب وقت زیادی را صرف انتخاب و خرید مدل کیف زنانه می‌کنیم، اما چندان به نحوه در دست گرفتن آن توجهی نداریم. خواه دوست داریم کیف را به دست بگیریم، خواه روی آرنج بیندازیم و یا آن را با شانه خود حمل کنیم، درواقع طرز گرفتن کیف در دست یک تصمیم تصادفی نیست!

به گفته کارشناسان زبان بدن، این موضوع می‌تواند در مورد شخصیت درونی ما چیزهای زیادی بگوید. به عبارتی، کیف شناسه جنسیتی است؛ راهی برای نشان دادن حالت، سلیقه، خلاقیت و شخصیت بانوان و دختران جوان است. به هر روی، ما در این مقاله نخست طرز صحیح در دست گرفتن کیف زنانه را بیان کرده و سپس درباره زبان بدن توضیحات تکمیلی را اضافه می‌کنیم؛ با آوینا همراه باشید.

شخصیت شناسی و طرز صحیح در دست گرفتن و انداختن کیف زنانه

چطور کیف را در دست بگیریم؟ برای پاسخ به موارد زیر توجه کنید:

قرار دادن کیف روی شانه و نزدیک به بدن

اغلب برای کیف‌های بزرگ با دسته بلند، قرار دادن روی شانه و پر کردن زیر بغل بهترین شیوه انداختن این مدل کیف است. این طرز انداختن کیف، شما را خانمی با اعتماد به نفس  و قوی نشان می‌دهد. به عنوان کسی که کارها را به خوبی انجام می‌دهد و قابل اعتماد است،

این سبک کیف و طرز گرفتنش، به این معنا است که احساس خواهید کرد که در عموم مردم فردی هوشمند هستید. همچنین اگر کیف را محکم به زیر بغل بگیرید، ممکن است چیز دیگری را تداعی کند! اینکه شما از دزدیده شدن کیف می‌ترسید و اعتماد به نفس کمی دارید.

قرار دادن کیف روی شانه به صورت آویزان

برای کیف‌های کوچک که بَند بلندی دارند و مدل‌شان مجلسی است، انداختن بَند روی دوش و آزاد بودن کیف در یک طرف بدن (همان سمت شانه)، بهترین حالت استفاده از این مدل کیف‌های زنانه است.

طرز انداختن این کیف نشان از این دارد شما خانمی با نگرش پرجنب و جوش هستید که دوست دارید زندگی را همان‌طور که در زمان حال جریان دارد توصیف کنید. مردم شما را با اعتماد به نفس، آزاد و در عین حال خودرای می‌شناسند. همچنین این مدل کیف اغلب بانوان را سرزنده و شاد نشان می‌دهد. فقط ضروری است بَند این کیف را به شکل مورب یا ضربدری روی دوش نیاندازید.

گرفتن کیف با ساق دست (فاصله آرنج یا مچ)

کیف روی ساق دست

برای کیف‌هایی که دسته کوتاه دارند، یکی از راه‌های در دست گرفتن کیف زنانه، قرار دادن آن روی ساق دست است. این رویکرد نشان از شکوفایی اعتبار و اقتدار زنان دارد. شما وضعیت و موقعیت را در اولویت قرار داده و می‌توانید نشان دهید که کیف لوکسی حمل می‌کنید.

افراد مشهور به وفور از این کیف‌ها استفاده می‌کنند، زیرا نحوه گرفتن این کیف به صورتی است که بانوان را موقر و متین نشان می‌دهد. شما کیف را در دست می‌گیرد، انگار که یک نشان افتخار یا یک جایزه گرفته‌اید و این چنین است احساس برتری خواهید کرد. حتماً از این کفش در مجالس و مهمانی‌ها استفاده کنید.

گرفتن کیف با کف دست

برای کیف‌های کوچک بهتر است آنها را با کف دست بگیرید، چون راه دیگری ندارید، زیرا این کیف‌ها نه بَند دارند و نه دسته! وقتی این کیف را در دست می‌گیرید، مردم شما را خانمی سازمان یافته و کارآمد می‌دانند. همچنین، ویژگی‌های بلندپروازانه شما را نشان می‌دهد، به طوری که هم روی شما حساب ویژگی باز می‌کنند.

بانوان تمایل دارند کیف خود را به این روش حمل کنند، زیرا می‌خواهند تمرکز بیشتر بر روی لباس‌شان باشد تا اکسسوری‌ها! در این استایل، هدف فقط تکمیل کردن دیگر لباس‌ها و افزایش جذابیت‌های ظاهری است. اگر به مهمانی یا مراسم رسمی دعوت شدید، از این مدل کیف برای نشان دادن شخصیت قدرتمند خود استفاده کنید.

گرفتن کیف در جلوی بدن با هر دو دست

وقتی خانمی این مدل کیف را در دست می‌گیرند، دیگران این آنها را افرادی خجالتی و نیاز به حمایت می‌پندارند. بانوانی که در موقعیت‌های اجتماعی اضطراب دارند، اغلب یک کیف کوچک را به این شکل در دست می‌گیرند. زنان جوان این کار را در موقعیت‌های عمومی انجام می‌دهند که افراد را نمی‌شناسند، یا در شرایط استرس‌زا قرار دارند.

این نشانه‌هایی است که اضطراب اجتماعی زنان را نشان می‌دهند. اگر می‌خواهید خجالتی نشان داده نشوید، این مدل کیف را مانند مورد قبل، با یک دست بگیرید. همچنین برای موقعیت‌های رسمی و مهمانی‌ها، این مدل کیف انتخاب مناسبی است.

انداختن کیف به صورت مورب

کیف روی شانه به صورت مورب

به طور کلی بهتر است کیف‌های بَندداری که حالت رسمی ندارند و بیشتر اسپرت هستند، مثال کیف دانشگاهی را به صورت مورب روی دوش بیندازید. این کار برای این است که آزادی حرکتی بیشتری داشته باشد و در عین حال بتوانید از کیف خود نیز مراقبت کنید. این روش بیشترین راحتی را برای شما به ارمغان می‌آورد، بدون آنکه احساس سختی کنید.

درواقع، عملکرد در مقایسه با ظاهر این کیف از اهمیت بیشتری برخوردار است. بنابراین بانوانی که زیاد پیاده‌روی می‌کنند، به خوبی می‌توانند از این مدل انداختن کیف نهایت راحتی را تجربه کنند. این کیف اغلب برای استفاده روزانه و فعالیت‌های مداوم است.

انداختن کیف به صورت مورب در پشت

کیف به صورت مورب در پشت

اگر کیف خود را به صورت مورب بر روی دوش می‌اندازید، به طورکی کیف در پشت بدن شما قرار می‌گیرد، این نشان از این دارد که شما شخصیتی خونسرد و آرام دارید و دیگران می‌توانند به شما اعتماد کنند. شما همچنین با یک هدف مشخص در ذهن خود قدم می‌زنید و کیف تأکید بر فردیت خودمختار شما دارد.

شما دوست ندارید که خود را با چیزی که در حال حمل آن هستید نگران کنید، در عوض شما در از بین بردن بار زندگی عالی هستید و دوست دارید زندگی را از آرام و راحت مشاهده کنید. در حقیقت، این مدل انداختن کیف برای موقعیت‌های روزمره و نه رسمی انتخابی عالی است.

چرا طرز در دست گرفتن کیف اهمیت دارد؟

استفاده از کیف جزء یکی از کارهای ضروری جهت به حداکثر رساندن سبک پوشش زنان است. از طرف دیگر، کیف باید معنایی در خود داشته باشد و بتواند آن را به صاحبش منتقل کند. کیف زنانه هر چه قدر هم باکیفیت و لوکس باشد، اگر بانویی آن را به درستی در دست نگیرد و یا بر روی دوش نیندازد، معنای خود را به دیگران منتقل نمی‌کند.

همیشه به یاد داشته باشید که هر جزء از استایل شما مورد توجه دیگران قرار می‌گیرد؛ افراد به مدل مو، گوشواره، رنگ پوست و حتی اندازه ناخن دست‌تان توجه می‌کنند، پس ضروری است به بخش از استایل خود دقت کنید، زیرا آنها منعکس‌کننده شخصیت شما هستند.

شما هم میتوانید نظری در مورد این مقاله بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *